|
Technické
listy 2018 |
|
WP1 |
Pozemní
komunikace – inteligentní a trvanlivá technologická řešení s vysokou
technickou účinností |
|
1.01 |
Asfaltové směsi s vyšším obsahem asfaltového pojiva pro
podkladní vrstvy (typu „Rich Bottom Layer“) |
|
1.02a |
Ověření variant nízkoteplotní asfaltové směsi s vysokým
podílem R-materiálu a velkou dojezdovou vzdáleností její pokládky |
|
1.02b |
Testování funkčnosti nízkoteplotní přísady společnosti Ravago
Chemicals - Ravasol Thermo+ |
|
1.03 |
Posouzení možného využití vysokopecní stabilizivané strusky pro
emulzní mikrokoberce |
|
1.05a |
Posouzení možného využití vysokopecní stabilizivané strusky pro
emulzní mikrokoberce |
|
1.05b |
Monitoring zkušebních úseků s delší životností společnosti
Skanska a. s. |
|
1.05c |
Monitoring zkušebních úseku s použitím nízkoteplotních
aditiv CECABASE RT BIO 10 a REDISET LG |
|
1.05d |
Monitoring vybraných zkušebních úseků nových nebo vylepšených
řešení pro asfaltová krytová souvrství |
|
1.06 |
Příměsi do betonu pro zlepšení trvanlivosti CB vozovek |
|
1.07 |
Spojitě vyztužené cementobetonové kryty |
|
1.08 |
Monitoring a zpřesnění metodik pro sledování rozpínavých reakcí
v betonu |
|
1.09 |
Úprava podloží vozovky alternativními technologiemi (pojivy) na
bázi fluidních popílků |
|
1.11 |
Mechanicko-chemicky aktivované fluidní popílky a použití u slabě
stabilizovaných směsí recyklace za studena |
|
1.14 |
Rizika při zavádění BIM do praxe |
|
1.17 |
Hodnocení vlastností a klasifikace asfaltových pojiv pomocí T1
až T4 |
|
1.18 |
Únavové parametry výpočetního materiálového modelu Concrete
Damaged Plasticity – Abaqus pro cementový beton vozovek (MKP) |
|
1.20 |
Možnosti uplatnění geokompozitní drenáže |
|
WP2 |
Progresivní
přístup k technickým, technologickým a ekonomickým hlediskům kolejové infrastruktury |
|
2.01 |
Měření poklesu kolejnicového pásu na zkušebním úseku
s vrstvou obsahující recyklovaný asfaltový beton |
|
2.02 |
Stochastická analýza přestavného odporu výhybek |
|
2.04 |
Vývoj geometrických parametrů koleje |
|
2.05 |
Ověření účinnosti stabilizačního geokompozitu uloženého pod
kolejové lože v úseku Domažlice – Havlovice |
|
2.06 |
Konstrukce železničního spodku pro vysokorychlostní železniční
tratě |
|
2.07 |
Příprava funkčního vzorku vysokorychlostní výhybky |
|
2.08 |
Metodika sledování a hodnocení periodických vlnovitých vad
pojížděné plochy kolejnice |
|
2.09 |
Využití měřického dronu Trimble UX5 – HP pro geodetická měření
drážních staveb v roce 2018 |
|
1.10 |
Zpracování výstupů, výsledků a jejich uplatnění |
|
WP3 |
Mosty
- efektivnější konstrukce s vyšší spolehlivostí a delší životností |
|
3.05a |
Spřažené konstrukce z FRP a vysokohodnotného betonu |
|
3.05b |
Spoje prefabrikovaných desek z UHPC |
|
3.05c |
Experimentální výzkum funkce spřahujícího prvku |
|
3.05d |
Prefabrikovaný nosník z UHPC – dlouhodobé sledování |
|
3.05e |
Řešení bariérového integrátoru u protihlukových zdí na mostech i
mimo ně |
|
3.06a |
Optimalizace zábradelních panelů z UHPC, dynamická zkouška |
|
3.06b |
Možnosti zesílení ocelových mostní konstrukci pomocí CFRP |
|
3.06c |
Sloupek protihlukových stěn z UHPC |
|
3.07a |
Rizika při použití existujících ocelových nosných konstrukcích |
|
3.07b |
Příčiny neuspokojivého stavu mostů |
|
3.07c |
Puklovka – komplexní přístup |
|
3.08 |
Výměna
ocelového mostního pole otáčením přes vodní nádrž Hracholusky |
|
3.09 |
Postupy hodnocení celkových nákladů mostů s ohledem na LCC
a LCA |
|
3.10 |
Asfalt modifikovaný pryží s různým podílem mleté pryže 0-0,8 mm a s
kyselinou polyfosforečnou nebo polyoctamerem |
|
3.11a |
Chování ERS v interakci s mostem |
|
3.11b |
Chování mostu s bezstykovou kolejí dle monitoringu |
|
3.12a |
Zhodnocení a aplikace poznatků na mostech pro vysokorychlostní
tratě |
|
3.12b |
Obkladové panely z HPC na tunelu Ejpovice |
|
3.13a |
Numerická analýza při navrhování mostů – kroucení mostních průřezů |
|
3.13b |
Numerické predikce chování svařovaných předpjatých táhel |
|
3.14a |
Doporučení pro koncepční návrh mostu |
|
3.14b |
Metodika a nástroj pro posuzování mostů na základě LCC a LCA |
|
3.15a |
Monitoring spřažených ocelobetonových konstrukcí, most Trenčín |
|
3.15b |
Dlouhodobý monitoring mostu v km 80,930 trati Hohenau (ÖBB)
– Přerov – most „Oskar“ |
|
3.15c |
Separace teplotních vlivů při dlouhodobém sledování betonových
mostů po rekonstrukci |
|
WP4 |
Tunely
– pokročilé technologie a efektivní technická |
|
4.01 |
Metodika řízení geotechnických rizik při přípravě, výstavbě a
provozu tunelů pozemních komunikací |
|
4.02 |
Technické podmínky pro vodonepropustné betonové konstrukce |
|
4.03 |
Technické podmínky pro vodonepropustné betonové konstrukce |
|
4.06 |
Monitoring tunelů a blízkého okolí |
|
4.07 |
Spojení segmentového ostění pomocí injektovaných trnů |
|
4.08 |
Výhody a nevýhody asfaltových krytů a jejich použití v dlouhých
dálničních tunelech, vývoj a jejich implementace do technických předpisů |
|
4.09 |
Uplatnění technologie PJD |
|
4.11 |
Požární opatření z hlediska konstrukce ostění |
|
WP5 |
Ochrana
životního prostředí a zelená dopravní infrastruktura |
|
5.01 |
Rozšíření databáze programu GEMIS pro jeho využití jako
kalkulátoru uhlíkové stopy materiálů pro silniční stavby |
|
5.02a |
Zavedení produktových toků betonu |
|
5.02b |
Zavedení produktového toku kameniva z lomu Klecany |
|
5.03 |
Inventarizace životního cyklu stavebních materiálů |
|
5.04 |
Změny hlukově absorpčních vlastností silničních povrchů a vliv
čištění povrchů na zlepšení negativních dopadů hluku na životní prostředí |
|
5.06 |
Ověření akustické stálosti městské protihlukové clony na
tramvajové trati v Praze Modřanech po 2 letech od výstavby |
|
5.08 |
Environmentální požadavky pro využití recyklovaných asfaltových
směsí v silničním stavitelství, možnosti využití škváry ze spalování
tuhého komunálního odpadu v konstrukci vozovky |
|
5.09 |
Znečištění ovzduší a vody - měřicí postupy; Kontaminace
životního prostředí v okolí komunikací |
|
5.13 |
Stanovení ekologických standardův |
|
WP6 |
Bezpečnost,
spolehlivost a diagnostika konstrukcí |
|
6.03 |
Technicko-ekonomické srovnání NDT metod |
|
6.04 |
Nové možnosti vizualizace výsledků diagnostiky |
|
6.05 |
Aplikace nových a progresivních diagnostických metod |
|
6.08 |
Ověření přesnosti snímačů pro vážení za pohybu |
|
6.09 |
Dlouhodobé
sledování vozovek s CB krytem |
|
6.11 |
Komplexní systémy kontinuálního monitorování objektů dopravní
infrastruktury |
|
6.13 |
Simulace požáru a evakuace osob při ochraně měkkých cílů
dopravní infrastruktury |
|
WP7 |
Systémy
hospodaření, posuzování trvanlivosti a oceňování životního cyklu v dopravní
infrastruktuře |
|
7.02 |
Operační manuál standardních postupů projektového manažera a
správce stavby/TDI |
|
7.04 |
Software pro uplatnění pokročilých metod v predikci rizika
požáru v silničních tunelech |
|
7.06 |
Prodloužení živostnosti cementobetonových krytů |
|
WP8 |
Řízení
projektu a diseminace |
|
8.01 |
Koordinace pracovních balíčků a účastníků
projektu. Organizace schůzí výborů projektu a schůzí CESTI Users Group.
Příprava periodických zpráv a průběžná komunikace s TAČR. |
|
8.04 |
Organizace
pravidelných workshopů a příležitostných seminářů. Publikace výsledků
projektu na konferencích, seminářích a v odborných periodikách. |