|
Technické
listy 2016 |
|
WP1 |
Pozemní
komunikace – inteligentní a trvanlivá technologická řešení s vysokou
technickou účinností |
|
1.01a |
Asfaltová směs s vysoce polymerem modifikovaným pojivem PMB 25/55-75 |
|
1.01b |
Asfaltové směsi s vyšším obsahem pojiva pro podkladní vrstvy (typu „rich
bottom layer“) |
|
1.02 |
Vliv kombinace syntetických vosků a rejuvenátorů na vlastnosti
asfaltové směsi s r-materiálem |
|
1.03 |
Výchozí návrhy asfaltových směsí pro tenké obrusné vrstvy s využitím směsí SMA či BBTM |
|
1.04 |
Vliv různých metod stárnutí asfaltového pojiva a použité geometrie testování na dynamickém smykovém reometru |
|
1.06 |
Nové typy betonů pro CB kryty vozovek s využitím směsných cementů a vedlejších energetických produktů |
|
1.07 |
Spojitě vyztužené cementobetonové kryty |
|
1.08 |
Monitoring a zpřesnění metodik pro sledování rozpínavých reakcí v betonu |
|
1.09 |
Namrzavost upravených zemin a vedlejších energetických produktů (VEP) v podloží vozovek |
|
1.10 |
Recyklace asfaltových směsí na obalovně s vysokým podílem R-materiálu – pokusný úsek Olšovec – Potštát |
|
1.11 |
Studené asfaltové směsi s R-materiálem a rejuvenátory |
|
1.12 |
Vícenásobná recyklace u směsí recyklovaných za studena |
|
1.13 |
Analýzy geometrických parametrů vrstev konstrukcí vozovek z mračen bodů (laserového skenování) |
|
1.14 |
Rozvoj nástrojů, podmínek a příkladů použití informačního modelování (BIM) v dopravních stavbách |
|
1.15 |
Stavba a prvotní testy full-scale modelu a jeho využití při simulaci
užitného chování konstrukce vozovky |
|
1.16 |
Analýza trvalých deformací konstrukcí vozovek |
|
1.18 |
Pohyblivé kolové zatížení pro únavovou analýzu CB krytu vozovek PK |
|
1.19 |
Katalog poruch odvodnění pozemních komunikací a řešení pro specifické problémy odvodnění |
|
1.20 |
Specifikace a ověření systémů inovativních řešení odvodnění – možnosti uplatnění geokompozitní drenáže |
|
WP2 |
Progresivní přístup k technickým, technologickým a ekonomickým
hlediskům kolejové infrastruktury |
|
2.01 |
Monitoring konstrukcí pevné jízdní dráhy |
|
2.02 |
Diskrétní modelování železničního štěrku pomocí kulovitých zrn s
valivým odporem |
|
2.03 |
Analýza výluk na dvoukolejných tratích CŽDC |
|
2.05 |
Monitoring ve zkušebním úseku se stabilizačním geokompozitem uloženým
pod kolejové lože |
|
2.07 |
Laboratorní zkoušení prvků vysokorychlostní výhybky |
|
2.08 |
Použití podpražcových podložek v konstrukci železničního svršku |
|
2.09 |
Novelizace evropských a národních standardů pro posouzení interakce
mezi mosty a kolejí |
|
WP3 |
Mosty - efektivnější konstrukce s vyšší spolehlivostí a delší
životností |
|
3.01 |
Hodnocení zděných mostů |
|
3.02a |
Řešení bariérového integrátoru u protihlukových zdí na mostech i mimo ně |
|
3.02b |
Nové poznatky v optimalizaci zábradelních panelů z UHPC |
|
3.02c |
Přechodové oblasti integrovaných mostů – zkušební zařízení |
|
3.03 |
Rozhodovací procesy pro volbu
koncepce nového mostu |
|
3.04 |
Postupy pro odstranění
drobných závad mostů |
|
3.05a |
Spoje prefabrikovaných
mostních desek s použitím UHPC |
|
3.05b |
Spřažené konstrukce z frp a
vysokohodnotného betonu |
|
3.05c |
Metodika stanovení mechanických vlastností FRP výztuží Pomocí krátkodobých zkoušek |
|
3.05d |
Skořepinový mostní nosník
omega |
|
3.06a |
Technologické postupy pro odstranění závad mostních závěrů |
|
3.06b |
Chování netypických únavově exponovaných detailů mostních konstrukcí |
|
3.07 |
Zkušenosti z rekonstrukce Žďákovského
mostu |
|
3.08a |
Výstavba spřažených ocelobetonových mostů za pomoci prefabrikovaných panelů
tvořících mostovku |
|
3.08b |
Predikce silového a deformačního chování svařovaných předpjatých táhel |
|
3.09 |
Investiční náklady mostních
objektů PK |
|
3.10 |
Analýza vozovkového souvrství
na ortotropní mostovce |
|
3.11 |
Chování ERS systému v
interakci s mostem |
|
3.12 |
Mosty pro vysokorychlostní železniční tratě – dynamické chování |
|
3.13 |
Numerická simulace chování dlouhodobě sledovaného mostu přes Labe v Mělníku |
|
3.15a |
Dlouhodobé sledování lávky pro pěší z UHPC přes Opatovický kanál |
|
3.15b |
Monitoring spřažených
ocelobetonových konstrukcí |
|
WP4 |
Tunely – pokročilé technologie a efektivní technická |
|
4.01 |
Příprava TP – minimalizace
rizik při výstavbě tunelů |
|
4.02 |
Beton vyztužený rozptýlenou výztuží. Polymerová makrovlákna |
|
4.03 |
Technické podmínky pro vodonepropustné betonové konstrukce – část 2 |
|
4.04 |
Autorizovaný software TUNNELCOND pro výpočet zkondenzované páry
(kondenzátu) v tunelech |
|
4.05 |
Zohlednění dlouhodobé únosnosti primárního ostění a jeho spolupůsobení se sekundárním ostěním u konvenčně ražených tunelů |
|
4.07 |
Spojení segmentového ostění
pomocí injektovaných trnů |
|
4.09 |
Pevné jízdní dráhy v tunelech |
|
4.10 |
Ochrana povrchu tunelového
ostění nanomembránou |
|
WP5 |
Ochrana životního prostředí a zelená dopravní infrastruktura |
|
5.01 |
Vývoj a zavedení kalkulátoru uhlíkové stopy pro silniční stavby |
|
5.02 |
Zavedení LCA produktových toků určujících materiálů silničního stavitelství |
|
5.04 |
Změny hlukově absorbčních vlastností silničních povrchů a vliv čištění povrchů na zlepšení negativních dopadů hluku na životní prostředí |
|
5.05 |
Ověřování akustické účinnosti městské protihlukové clony na tramvajové trati v Praze Modřanech |
|
5.06 |
Hodnocení vibračních parametrů od městské kolejové dopravy |
|
5.07 |
Standardní a mikromleté fluidní popílky ve stmelených směsích pro
podkladní vrstvy, databáze odpadních a druhotných surovin využitelných v
oblasti infrastruktury |
|
5.08 |
Charakteristika asfaltových směsí a jejich možný vliv na kontaminaci
životního prostředí v případě jejich praktického využití |
|
5.09 |
Kontaminace životního
prostředí v okolí komunikací |
|
5.10 |
Monitoring kvality ovzduší v
rezidenčních oblastech |
|
5.11 |
Hodnocení dopadů záměrů výstavby dopravní infrastruktury – odborné
předpoklady |
|
5.12 |
Modelové
hodnocení záměrů – sjednocení postupů a datových podkladů |
|
5.13 |
Stanovení ekologických
standardů |
|
WP6 |
Bezpečnost, spolehlivost a diagnostika konstrukcí |
|
6.01 |
Uplatnění termografie a traffic speed deflectometru (TSD) v podmínkách ČR |
|
6.02 |
Analýza způsobů lokalizace při měření proměnných parametrů |
|
6.05 |
Aplikace nových a
progresivních diagnostických metod |
|
6.06 |
Vliv přepravovaného materiálu
na přesnost měření WIM |
|
6.09 |
Výběr a sledování úseků vozovek s cementobetonovým a asfaltovým krytem |
|
6.10 |
Nový systém na ochranu tunelů proti poškozování vjíždějícími vozidly |
|
6.11 |
Komplexní systémy kontinuálního monitorování objektů dopravní infrastruktury |
|
6.12 |
Strategie bezpečné evakuace posádek vozidel při požárech v tunelech |
|
WP7 |
Systémy hospodaření, posuzování trvanlivosti a oceňování životního
cyklu v dopravní infrastruktuře |
|
7.01 |
Hodnocení návrhů dopravních staveb na základě nákladů životního cyklu |
|
7.03 |
Stochastický model interakce mezi raženým tunelem a pozemní výstavbou |
|
7.05 |
Optimalizace složení alumosilikátových materiálů pro trvanlivé dopravní
stavby |
|
WP8 |
Řízení projektu a diseminace |
|
8.01 |
Koordinace pracovních balíčků a účastníků projektu. Příprava periodických zpráv a průběžná komunikace s TAČR. Organizace schůzí výborů
projektu. |
|
8.04 |
Organizace pravidelných workshopů a příležitostných seminářů. Publikace výsledků projektu na konferencích, seminářích a v odborných
periodikách. |