|
Technické
listy 201 |
|
WP1 |
Pozemní
komunikace – inteligentní a trvanlivá technologická řešení s vysokou
technickou účinností |
|
1.3 |
Ověřování odolnosti asfaltových směsí tenkých vrstev proti
účinkům vody s uplatněním zmrazovacích cyklů a vlivu stárnutí |
|
1.5 |
Monitoring vybraných zkušebních úseků nových nebo vylepšených
řešení pro asfaltové vozovky |
|
1.8 |
Monitoring a zpřesnění metodik pro sledování rozpínavých reakcí
v betonu |
|
1.11 |
Možnosti uplatnění některých strusek jako pojiva v technologii
recyklace za studena |
|
1.14 |
Metodika pro využití procesů BIM v silničním stavitelství |
|
1.17 |
Modelování reologických vlastností asfaltových pojiv a směsí |
|
1.18 |
Termomechanický model CB vozovky ve fázi tuhnutí a tvrdnutí
betonu – zpřesnění únavové analýzy |
|
1.20 |
Specifikace a ověření systémů inovativních řešení odvodnění –
možnosti uplatnění geokompozitní drenáže |
|
WP2 |
Progresivní
přístup k technickým, technologickým a ekonomickým hlediskům kolejové
infrastruktury |
|
2.1 |
Hodnocení zkušebního úseku s podpražcovými podložkami
v žst. Ústí nad Orlicí |
|
2.2a |
Použití metody pružného vrstevnatého poloprostoru pro návrh a
posuzování pražcového podloží |
|
2.2b |
Odvratná výhybka: Simulační výpočet |
|
2.4 |
Analýzy geometrických parametrů koleje ve zkušebním úseku a
jejich využití pro plánování údržbových prací |
|
2.6 |
Význam vlivu šíření Rayleighova vlnění od železniční dopravy |
|
2.7 |
Odvratná výhybka: Konstrukční řešení |
|
2.9 |
Využití měřického dronu Trimble UX5 – HP pro geodetická měření
drážních staveb |
|
2.10 |
Tvorba a novelizace technických norem a předpisů v oblasti
železniční infrastruktury |
|
WP3 |
Mosty
- efektivnější konstrukce s vyšší spolehlivostí a delší životností |
|
3.5a |
Praktické využití drátkobetonu při rekonstrukci a rozšíření
mostovky dálničního mostu na D1 přes Sázavu ve Hvězdonicích |
|
3.5b |
Využití tenkostěnných obkladových vláknobetonových desek z UHPC
na portálech Ejpovického tunelu |
|
3.5c |
Soklový panel z UHPFRC pro protihlukové stěny |
|
3.5d |
Ztracené bednění z desek z UHPC |
|
3.7 |
Stanovení životnosti mostních prvků |
|
3.11 |
Chování ERS v interakci s mostem |
|
3.12 |
Chování železničních mostů při vysokých rychlostech – provozní
zkouška při 200 km/h |
|
3.13a |
Experimentální výzkum kroucení masivních betonových prvků |
|
3.13b |
Numerické predikce chování svařovaných předpjatých táhel |
|
3.14a |
Metodika posuzování mostů s ohledem na hodnocení životního cyklu |
|
3.14b |
Analýza stavu mostů v České republice |
|
3.15a |
Dlouhodobé
sledování lávky pro pěší z UHPC přes Opatovický kanál |
|
3.15b |
Dlouhodobý monitoring interakce most-kolej |
|
3.15c |
Monitoring spřažených ocelobetonových konstrukcí, most v Trenčíně a
F211 na dálnici D8 |
|
WP4 |
Tunely
– pokročilé technologie a efektivní technická |
|
4.6 |
Monitoring tunelů a blízkého okolí |
|
4.7 |
Laboratorní testování únosnosti spojení segmentů tunelového
ostění |
|
4.8 |
Výhody a nevýhody asfaltových krytů a jejich použití v dlouhých
dálničních tunelech, vývoj a jejich implementace do technických předpisů |
|
4.11 |
Požární odolnost ostění tunelů |
|
WP5 |
Ochrana
životního prostředí a zelená dopravní infrastruktura |
|
5.2 |
Zavedení produktových toků asfaltových směsí a zpřesnění bilancí
pro palivový mix v cementárnách |
|
5.3 |
Vývoj nástroje analýzy životního cyklu materiálů staveb dopravní
infrastruktury |
|
5.9 |
Znečištění ovzduší a vody – měřicí postupy kontaminace životního
prostředí v okolí komunikací |
|
5.13 |
Screeningové hodnocení environmentálních rizik při výběru tras
pozemních komunikací |
|
WP6 |
Bezpečnost,
spolehlivost a diagnostika konstrukcí |
|
6.5 |
Aplikace nových a progresivních diagnostických metod |
|
6.8 |
Doporučení pro konfiguraci systému WIM a možnosti jeho
rozšířeného uplatnění |
|
6.9 |
Dlouhodobé sledování vozovek s CB krytem |
|
6.11 |
Systémy kontinuálního monitorování objektů dopravní
infrastruktury |
|
6.13 |
Simulace evakuace
osob a požáru při ochraně měkkých cílů dopravní infrastruktury |
|
WP7 |
Systémy
hospodaření, posuzování trvanlivosti a oceňování životního cyklu v dopravní
infrastruktuře |
|
7.2 |
Metodika pro přípravu staveb silniční infrastruktury
dodavatelským systémem Design-Build |
|
7.4 |
Metodika pro uplatnění pokročilých rizikových metod v predikci
rizika požáru v silničních tunelech |
|
7.6 |
Monitoring cementobetonového krytu po dobu 15 měsíců |
|
WP8 |
Řízení
projektu a diseminace |
|
8.1 |
Koordinace pracovních balíčků a účastníků
projektu. Příprava periodických zpráv a průběžná komunikace s TAČR.
Organizace schůzí výborů projektu. |
|
8.4 |
Organizace
pravidelných workshopů a příležitostných seminářů. Publikace výsledků
projektu na konferencích, seminářích a v odborných periodikách. |